14 Nisan 2008 Pazartesi

dantel ornekleri

Resim 358( www.negatif.com )

Resim 349( www.negatif.com )
Dantel yapmanın keyfi kendi düşünce ve hayallerinle birleşip
örülürse bir başka oluyor bu dantellerde onlardan birkaçı örnek çıkarma gibi bu
yönüm aniden ortaya çıkıyor fakat hemen uygulayamadığım için bir şey yapmaya
kalktığımda sıkıştığım dönemler olmuyor değil işte o zaman laleler devreye
giriyor .Laleler çok sevdiğim çiçeklerden tasarımda bana ilham veriyorlar lale
deseni gerek dantelde gerek nakışta gerek sayılı işlemelerde uygulaması
kolay
bir desen sanırım bu yüzden benim için kurtarıcı oluyorlar doğadaki tüm
çiçekleri çok seviyorum.bu örtüyü yapmak için örnek aradım fakat masama uygun
örnek bulamayınca iş başa düştü lale deseni çıkarıp kareli kağıt üzerinde bu
deseni oval biçimde yerleştirdim tabi çok zor bir uygulama idi örtünün yarısı
kadar düz bir kağıda önce kareleri çizip sonra tekrar uygun lale sesenleri çizip
yerleştirdim akıllı işimi deli işimi bilemeyeceğim ortadaki deseni ise biryerden bulup yerleştirdim yani anlayacağınız bu örtüden hiç kimsede yok örnek almak isteyenler oldu isede yapamayız diye vazgeçtiler inşallah buradan alıp yapanlar olurbu örtünün bir iki boy küçüğünü büyük sehpa için çalıştım bir küçüğünü küçük sehpa için çalıştım ve küçük parça vitrin takımlarıda mevcut
dantel 016( www.negatif.com )

dantel ornekleri oya örnekleri,dantel örnekleri,yazma örnekleri,oya örneği,yazma oyası,dantel modelleri,oya modelleri,yemeni örnekleri,oya,lif örnekleri,dantel,lif örneği,iğne oyası örnekleri,dantel örneği,yemeni oyası,havlu kenarı danteli,örgü,örgü örnekleri,örgü modelleri,şal örnekleri,iğne oyası örnekleri,çarşaf danteli örnekleri,pike danteli örneği,ara oyası,yeni örnekler,fiskos,yeni oya örnekleri,yelek, şal, nakış, kenar dantelleri,oturma odası yatak odası dantelleri,uç danteli örneği,hırka örnekleri,elişi

Hiç yorum yok:

Bu yazıya Not Ver !

Template Design | Elque 2007